Великий вплив на засвоєння молодшими школярами етичних норм як цінностей вищого порядку мають казки, оскільки найкращим чином відповідають запитам дітей цього віку. Казки завжди виховували в дітях уміння любити, співпереживати, піклуватися про себе та інших. Читаючи казку, дитина не тільки знайомиться з її захопливим сюжетом, а й через особистісне сприйняття, оцінку характерів та вчинків героїв засвоює етичні норми – ціннісні орієнтири людського життя. У психолого-педагогічній науці інтерес до казки як засобу виховання дитини існує давно. Разом з тим тільки в останні роки виникло поняття «казкотерапія» як самостійний напрямок психолого-педагогічної практики. ДЕТАЛЬНІШЕ >>
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.