НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Як заповнювати журнал в початкових класах НУШ – методичні рекомендації

Що робити школам, залежно від кольору карантину – Київ склав рекомендації

Лист МОН України № 1/9-483 від 27.08.20 року «Щодо проведення першого уроку в закладах загальної середньої освіти»

Як захиститися від коронавірусу – дивіться матеріали для першого уроку

Лист МОН України від 11.08.2020 року №1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про  викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»

Лист Департаменту освіти і науки виконавчого органу київської міської ради  (київської міської державної адміністрації) № 063-4508 від 14.08.2020 «Про структуру 2020 – 2021 навчального року»

Як діяти у випадку підозри або підтвердженої хвороби covid-19 в учня або працівника школи – МОН України розробило алгоритм для директорів

Як проводити «коригувальне навчання» на початку року. Методичні рекомендації МОН

Практики відновлення: для педагогів і батьків створили ресурсний календар з ілюстраціями

Які вимоги до освітнього середовища школи – відеороз’яснення

Лист МОН України  від 05.08.2020 року№ 1/9-420 “Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”

Лист МОН України від 22.07.2020 року №1/9-394 “Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році”

Лист МОН України від 20.07.2020 № 1/9-385 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

Як створити безпечні умови в школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації – рекомендації МОН щодо старту 2020-2021 н.р.

Вимоги до засобів навчання й обладнання – МОН дало перелік документів

Департаменту освіти і науки виконавчого органу київської міської ради  (київської міської державної адміністрації). Інструкція для шкіл і садків: що робити, коли виявили учня з ознаками COVID-19

Маски на заняттях – необов’язково, контроль за станом здоров’я, заборона «шведського столу»  в їдальнях – затверджено рекомендації закладам освіти для роботи з 1 вересня

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину

Новий навчальний рік у школах в умовах адаптивного карантину: виклики і шляхи їх вирішення 

Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. Гриневич, Л. Ільїч, Н. Морзе, В. Прошкін, І. Шемелинець, К. Линьов, Г. Рій]. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. 76 с.

Клас перетворили на автомагістраль з джипами, щоб створити соціальну дистанцію.

Відкриття шкіл на тлі пандемії: досвід Німеччини.

Навчання дітей з особливими освітніми потребами у школах в 2020/2021 навчальному році.

Лист МОН України № 1/9-495 від 31.08.2020 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»
Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів
Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим

Залишити відповідь