Як заповнювати журнал в початкових класах НУШ – методичні рекомендації
Що робити школам, залежно від кольору карантину – Київ склав рекомендації
Як захиститися від коронавірусу – дивіться матеріали для першого уроку
Як проводити «коригувальне навчання» на початку року. Методичні рекомендації МОН
Практики відновлення: для педагогів і батьків створили ресурсний календар з ілюстраціями
Які вимоги до освітнього середовища школи – відеороз’яснення
Лист МОН України від 05.08.2020 року№ 1/9-420 “Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”
Лист МОН України від 20.07.2020 № 1/9-385 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
Вимоги до засобів навчання й обладнання – МОН дало перелік документів
Новий навчальний рік у школах в умовах адаптивного карантину: виклики і шляхи їх вирішення
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. Гриневич, Л. Ільїч, Н. Морзе, В. Прошкін, І. Шемелинець, К. Линьов, Г. Рій]. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. 76 с.
Клас перетворили на автомагістраль з джипами, щоб створити соціальну дистанцію.
Відкриття шкіл на тлі пандемії: досвід Німеччини.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами у школах в 2020/2021 навчальному році.
Лист МОН України № 1/9-495 від 31.08.2020 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»
Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів
Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим