З січня 2025 року у м. Києві стартують навчальні тренінги з впровадження програми соціально-емоційного навчання «Зерна», розробленої Лабораторією з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання (англ. EASEL Lab) Гарвардського університету та реалізованої за підтримки the LEGO Foundation.
У 2024 році ця Програма була апробована в початковій та базовій школі (5–6 класи) десяти ЗЗСО України, що сприяло адаптації Програми до потреб освіти України.
Що таке соціально-емоційні навички?
Соціально-емоційний розвиток надзвичайно важливий для дітей та охоплює такі навички, як-от: вираження, розпізнавання і розуміння емоцій та почуттів, налагодження та підтримка позитивних взаємин, керування власною поведінкою, зосередженість, упевненість у собі, цілепокладання тощо. Щоб розвинути ці навички, дітям потрібні можливості випробувати їх у дії в безпечному та сприятливому середовищі (наприклад, у школі, у позашкільних гуртках чи вдома).
Дослідження доводять, що діти, які залучені до програм соціально-емоційного навчання, мають більш розвинені соціально-емоційні навички, дружні взаємини з однолітками, уміння співпрацювати та виявляти лідерські якості, позитивно ставляться до навчання у школі та мають значно кращі академічні досягнення.
